Naše služby

Pro naše klienty zajišťujeme zejména následující služby:

 

Pro prodávající zajišťujeme:

  • Zprostředkování prodeje nemovitostí - bytů, rodinných domů, rekreačních objektů, pozemků, zemědělských objektů, komerčních objektů (provizi RK hradí prodávající).

  • Zprostředkování převodu členských práv a povinností k družstevním bytům.

  • Zprostředkování pronájmu komerčních objektů, bytů, rodinných domů, rekreačních objektů.

  • Zajištění kupní smlouvy a návrhu na vklad do katastru nemovitostí.

  • Zajištění vyhláškových znaleckých posudků pro finanční úřad.

  • Zajištění koordinace při souběžném prodeji a koupi jiné nemovitosti, popřípadě výměně.

  • Řešení prodeje nemovitostí s exekucí

  • Další služby dle dohody.

  • V případě, že kupce nenajdeme, neplatíte realitní kanceláři žádnou provizi.

  • Provize balíčku Standart od 1.5.2013 ve výši 3,8% + DPH zahrnuje:

    • Právní servis -  právní servis od advokátní kanceláře, který zahrnuje: kupní smlouvu, návrh na vklad do katastru nemovitostí, ověření podpisů.
    • Úschova finančních prostředků – úschova peněz po dobu převodu na katastru na samostatném účtu zprostředkovatele.
    • Daňový servis - vypracování znaleckého posudku pro finanční úřad, vypracování daňového přiznání a doručení příslušnému finančnímu úřadu.
    • Administrativní servis - zajištění výpisů z katastru nemovitostí, snímku z katastrální mapy a podání kupních smluv na katastr nemovitostí, vypracování předávacího protokolu nemovitosti.
    • Odborná pomoc – konzultace ohledně ceny, investice do nemovitostí, porada problémů souvisejících s prodejem nemovitostí.
  • Provize balíčku Komfort ve výši 4,3% + DPH zahrnuje:

    • Právní servis -  právní servis od advokátní kanceláře, který zahrnuje: kupní smlouvu, návrh na vklad do katastru nemovitostí, ověření podpisů, v případě potřeby smlouvu o smlouvě budoucí kupní.
    • Úschova finančních prostředků – úschova peněz po dobu převodu na katastru v advokátní úschově.
    • Daňový servis - vypracování znaleckého posudku pro finanční úřad, vypracování daňového přiznání a doručení příslušnému finančnímu úřadu.
    • Administrativní servis - zajištění výpisů z katastru nemovitostí, snímku z katastrální mapy a podání kupních smluv na katastr nemovitostí.
    • Asistence při předání nemovitosti - vypracování předávacího protokolu a osobní asistence u předání nemovitosti, zajištění převodu energií.
    • Odborná pomoc – konzultace ohledně ceny, investice do nemovitostí, porada problémů souvisejících s prodejem nemovitostí.

 

Pro kupující zajišťujeme:

  • Realitní konzultace – porada ohledně volby vhodného typu nemovitosti, výběru lokality, stanovení priorit.
  • Poptávkový servis – zařazení do poptávkové databáze klientů.
  • Prohlídky nemovitostí – posouzení nemovitosti z hlediska ceny, zda je adekvátní vzhledem ke stavu nemovitosti, vedení obchodního jednání se třetí osobou ohledně ceny, technického stavu nemovitosti, právní zajištění obchodu apod. V rámci balíčku standard má zájemce možnost využít 7 prohlídek vybraných nemovitostí za účasti osobního makléře. Každá další prohlídka je zpoplatněna částkou 200,-Kč+DPH / 1 prohlídka. Náklady související s dopravou makléře na prohlídku se řeší individuálně podle vzdálenosti a dostupnosti nemovitosti od Plzně.
  • Právní servis - posouzení návrhu kupní smlouvy s připomínkami na možná rizika.
  • Úschova finančních prostředků – úschova peněz po dobu převodu na katastru na samostatném účtu zprostředkovatele.

Další služby:

  • Právní servis -  právní servis od advokátní kanceláře, který zahrnuje: kupní smlouvu, návrh na vklad do katastru nemovitostí, ověření podpisů.
  • Advokátní úschova finančních prostředků – úschova peněz po dobu převodu na katastru na samostatném účtu úschovy advokáta.
  • Znalecké posudky a audity - vypracování znaleckého posudku, průkazu PENB, energetické audity, stavebně technické audity.
  • Administrativní servis – zajištění výpisů z katastru nemovitostí, snímku z katastrální mapy a podání kupních smluv na katastr nemovitostí, vyhledávání nabývacích listin z katastru nemovitostí, vypracování předávacího protokolu nemovitosti.
  • Inzertní servis – letáky do schránek, na kliku, řízený průzkum lokality, oslovování majitelů konkrétních nemovitostí, reklamní bannery, fotoinzeráty v časopisech, vývěsky, konzultace ohledně ceny a problematiky související s prodejem nemovitostí.

 

Profesionalita, solidní jednání a široký rozsah poskytovaných služeb jsou silné stránky naší firmy. 

 

REALITY NIL s.r.o., 12.11.2008